Meriarkeologinen Seura Hylkypuistoseminaarissa

Museoviraston Suomessa edustama Baltacar-hanke järjesti venemessujen yhteydessä 16.2. kansainvälisen hylkypuistoseminaarin.

Varapuheenjohtajamme Vesa Saarinen veti siellä paljon kehuja saaneen esityksen "ministeristä ankkuripelissä" eli hylkypuiston paljon julkisuutta saaneista avajaisista ja kolmannen sektorin yhdessä tekemisen voimasta, josta hylkypuiston perustaminen ja ylläpito on hyvä esimerkki!

Sunnuntaina puheenjohtajamme Markku Luoto oli haastateltavana samasta aiheesta isolla altaalla.

Tällaiset ulostulot toiminnastamme ovat tärkeitä uusien jäsenien hankinnan kannalta. Toimintamme on monipuolista ja parantaa juoksuaan koko ajan, mutta jos emme kerro siitä, se hyytyy tekijöiden puutteeseen. Niinpä haastan kaikki kertomaan uudesta toiminnastamme seuroissanne ja lähipiirissänne. Mainostakaa ja linkatkaa uusia kotisivujamme rohkeasti keskustelupalstoille, sähköpostikeskusteluihin, someen tai vaikka seuranne kotisivuille. Markku tai joku muu hallituksesta tulee myös mielellään kertomaan toiminnastamme seuranne kokoukseen tai tapahtumaan. Ota yhteyttä mas@mas.fi jos sinulla on idea seuramme markkinoinnista!