Liity jäseneksi

Suomen meriarkeologisen seuran jäsenyys on avoin kaikille, mutta pakollinen seuran toimintaan osallistuville vastuuvakuutuksemme takia. Hyvään porukkaan on helppo liittyä ja uudet jäsenet ovat aina tervetulleita myös järjestelyihin, sillä MAS on yhteistyöyhdistys. Seuran jäsenenä voit osallistua tutkimusmatkoillemme ja kenttätyöleireillemme sekä joka toinen vuosi järjestettäville Merihistorianpäiville. Aktiivijäsenistömme keskustelee päivittäin seuran Signal-ryhmissä ja facebook- tiedotteitakin lähtee useamman kerran viikossa. Sähköpostiakin kulkee tiedotteiden ja jäsenkirjeiden muodossa vähintään joka toinen kuukausi. Tapaamme kuukausittain seuran klubi-illoissa.

Seuran hallitus käsittelee jäsenhakemukset kuukausittain ja koskaan emme vielä ole jättäneet ketään hyväksymättä :-) Jäseneksi hyväksytyn liittymismaksu on 25 euroa. Tämän lisäksi uudelle jäsenelle tulee liittymisvuoden vuosimaksu. Vuonna 2024 henkilöjäsenen vuosimaksu on 25 euroa ja yhteisöjäsenen vuosimaksu on 125 euroa. Seuraan on myös mahdollista liittyä kannattajajäseneksi, jolloin vuosimaksu on 1000 euroa.

Uuden jäsenen tietolomake

Liity henkilö-, yhteisö- tai kannattajajäseneksi täyttämällä uuden jäsenen tietolomake täällä.

Vanhan jäsenen tietojen päivittäminen

Päivitä muuttuneet jäsentietosi, joiden perusteella mm. jäsenmaksulaskut lähetetään täällä.

Tietotuojaseloste

Suomen meriarkeologinen seura ry jäsenrekisteri sisältää yhdistyslain vaatimat yhteystiedot jäsenistään. Jäsenet voivat sen lisäksi täydentää vapaaehtoisia tietoja hyväksymällä henkilökohtaisesti niiden käsittelyn.  Jäsenrekisteriä ylläpitää seuran hallituksen valtuuttamat hallituksen jäsenet yhdistyksen säännöissä kuvattua toimintaa varten. Yhdistys ei luovuta tietoja kolmansille osapuolille poislukien viranomaisten lupakäytäntöjen vaatimukset, mikäli jäsen osallistuu kenttätyö- tai tutkimusleirille tms. luvanvaraiseen toimintaan.